SCHIVA




(man kan ju alltid låtsas)


Min sis är typ meant to be afro, eller vad säger ni? Som klippt och skuren ju.

Skola först, afroamerikanens studentsmiddag sen. Ganska mätt blev man och sedan åkte jag hem i sällskap av annis och hennes föräldrar. Vi sjöng på tunnelbanan och turister gillade det, mer eller mindre kan man nog säga.

Nu är jag trött och borde som vanligt sova istället för att sitta här, men jag vill tillägga att jag suger åt mig era fina ord som en tvättsvamp. Så ni vet.
                        

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ser ut som Felicia...lisaplace kompis i den där hatten, Hahaha.



Okej, nu tar vi det från början.

gå in i photoscape och välj editor (om du har den på engelsk veriation) så väljer du den bilden du vill ha. Nere på "menyn" finns det fyra "flikar" med andra menyer, på den engelska veriationen, som jag har, heter de, home, object, crop och region. tryck på object (den andra fliken från vänster). då kommer det upp en ny meny, där trycker du på den lilla färgglada bilden, då kommer det upp en liten popupp ruta, där väljer du "photo", sen kan du välja vilken bild som helst från din dator att "lägga över", som ett lager över din valda bild. för att då få stjärnor, går du in på google och söker helt enkelt på stars, universe eller nått rymd ord, heheh. och sparar den bilden på din dator, sen är det ju som sagt hur eneklt som helst att lägga in den ovan på din bild, hoppas du fattar mig långa men smått efterblivna förklaring :]

2010-05-04 @ 15:38:07
URL: http://puttetjej.blogg.se/
Postat av: hedvig

SNIGG erika

och SNIIIIIIGAGGAGAGAGGA emelie ;)

poss.

2010-05-04 @ 18:02:14
URL: http://fordomsfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0