Amsterdam

Blogg.se strular som bara den just nu, det vill säga: det går inte att ladda nya upp bilder här. Och jag hyser ju då lite agg mot inlägg utan bilder hehe så det blir inte så mycket just nu som ni märker även om jag är taggad.
Hur som haver; Idag skrev jag en kort novell på svenskan som jag funderar på att lägga ut här imorgon eller så, nu när jag ändå inte kan publicera roligare saker.. Vad säger ni pågar?
Förövrigt så var jag världens klant idag och glömde mina gympaskor hemma så jag fick cykla mig anfådd hem igen och tillbaka till gymmet. Och tack Paulina för att du är så otroligt bra! Hon är guld värd den flickan.
           

Kommentarer
Postat av: ellen

åh, skulle va kul att få läsa den novellen, publicera den här du bara :)

2009-09-09 @ 19:43:49
URL: http://boomboombang.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0