Coloured




Tagna i helgen

Nu blev jag jättetaggad på att blogga så hei på er människor!

Jag är så gladgladglad fast det är så konstigt för igår tappade jag bankkort id-kort och busskort (fast det har löst sig ganska så bra), men jag ska på KENT DEN 28 FEBRUARI och jag är så LYCKLIG, aaaah det är inte klokt.
Och jag tycker SKU (Svenska kyrkans unga) är grymt mys. 
Plus att jag idag fick sitta i kassan på ica och säga: "Det blir 143,50 tack" till söta pensionärer med färdigrätter och stressade småbarnsmammor med gb glass.
                                                       


Kommentarer
Postat av: adina

det låter verkligen underbart. och jag vet känslan, ståplats till cloetta center den 10 mars är bokat och klart.

2009-10-14 @ 16:48:58
URL: http://tragique. blogg.se
Postat av: evelina

Jag älskar att vara sådär lycklig!:D Är det bilder från bussresan hem från gransnäs? (: <33

2009-10-23 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0