peace





converse skinnimitation monkiväska adidaströjasecondhand gammalhalsduklindex peaceörhängenglitter

Hola gott folk!
Idag var det ju SOLSKEN! Kärlek till den alltså.

Klassen var på museum idag, och efteråt drog jag Carro till lite roliga butiker och sedan så lunchade vi på Sandy's.
Jag köpte en väska! Den ser inte ut så mycket för världen på bilden, men den är fruktansvärt praktisk och ganska så fin ändå tycker jag.

Efteråt var det konfirmationsträff, och vi kom lite försent (som vanligt klantade vi till det rejält hehe...).
Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: ellen

wow,vilka fina örhängen!! måste bege mig till närmast glitter genast. så hemskt fina ;D

din skor är kärlek.

puss:*

2009-03-18 @ 15:42:49
URL: http://baraeellen.devote.se
Postat av: Rebeca

Jätte fin väska:) vart har du köpt den?

2009-03-18 @ 19:23:09
Postat av: ERIKKI, svar till Rebecca

Man tackar =)

Den är köpt på monki!

2009-03-18 @ 19:43:06
URL: http://erikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi en till fråga:P jag ÄLSKAR väskor så jag undrar om du har något bra tips på affärer där dom säljer lite stora typ "pås" väskor:D

2009-03-18 @ 20:17:36
Postat av: Rebecca

hehe glömde skriva mitt namn igen de var Rebecca iaf som frågade om tips på väsk affärer:)

2009-03-18 @ 20:19:04
Postat av: ERIKKI, svar till Rebecca

Oj, vilken svår fråga haha! Är inte så insatt på just det, men wedins acsessoarlinje kanske har något?

Annars har jag sett en väldigt snygg på lindex med fransar, lite "påsig" är den nog i alla fall hehe xD

På H&M har jag också sett en del.. Ibland kan divided herravdelningen ha rätt snygga tycker jag.

Kolla second hand också, det brukar jag göra hehe.

Lycka till ;)

2009-03-19 @ 16:44:13
URL: http://erikki.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack :) ska ut och kolla direkt;)

2009-03-19 @ 19:45:18
Postat av: adina

åh vad fin väska det var! man ser inte så mycket men är det möjligtvis en från monki eller liknande? den såg fin ut iallafall och praktisk (som du sa). fina bilder, örhängen och halsduk osv osv osv. men jag undrar, vad kallar du din stil? lyssnar på mycket pop? PUSS,

2009-03-20 @ 21:17:46
URL: http://desirable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0