Muppbild.



Haha bilden är ganska weird men den får duga. Bodyn är randig by the way!
Om dagen:
På morgonen, närmare bestämt vid nio-tiden mötte jag Paulina för att jogga litegrann ihop. 
Allt som allt blev det väl 5 km eller så. Och lite rygglyft och situps.
Jobbigt efter att inte ha tränat på två veckor ska jag säga er... Men skönt efterråt.

Sedan åt jag frukost och drog till täby centrum med mami. Det bidde en hel del fynd som ni ser på bilden, t-shirtsen för 25 enkronor per tee, en supersöt, svart spetsjacka (bilden ger ingen rättvisa), en body, fem par trosor (av märket pieces, rekomenderas varmt) och slutligen ett par lee jeans för otroliga 149 kronor istället för tusen pix. Jag är nöjd.

Nu ska jag träffa Pau, ciao!

(Det rimmade, hehe..)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Är bodyn från gina?

<3

2008-08-04 @ 01:26:26
URL: http://larzzuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0