Tvåtusennio





I januari till mars ungefär var jag mest inne i min egen krunegård-bubbla. Jag bodde i mina randiga tröjor och avgudade mina wesc-hörlurar samt drömde om vårens ankomst. Fotade vatten gjorde man visst också.




Våren kom och jag mådde riktigt jäkla bra vad jag minns. Jag fyllde femton, praoade på Kamratposten där jag fick skriva en artikel och åka på reportage i Roomservice-Mattias trädgård, skrattade med vänner, fotade i kungsträdgården... Årets första picknik ägde även rum och damn vad fint det var.





Första delen av sommaren spenderades i stockholm, blekinge och halland. Jag hann även med en resa till New York och sedan Washington, himla bra var det. Fotograferade även en hel del (särskilt porträtt) med det nya objektivet. Många kvällar och nätter spenderades ihop med galet bra personer dessutom.





Slutet av Juni och Augusti var en himla bra månad på många sätt och vis. Jag var på Gransnäs, kom hem och konfirmerades och det var det bästa någonsin. Jag var på popaganda med fina töser, åkte till Rom och åt pasta dagarna i ända och sedan började jag i nian.
 



Har ytterst få ordentliga bilder från hösten/vintern, men fint som snus har det i allafall varit. Kick off på Gransnäs, jaquzzimys hos Madde, sku kvällar, gitarrspel, innebandyträningar och allmänt grymma nätter.


Nyårsafton firades med god mat och en drös fina vänner, grrrrymt. Lär nog publicera en lista angående det gångna året också, så nu vet ni det hoho. Dagen har ägnats åt ingenting tillsammans med min underbara paulina och jag tänkte fortsätta lite på det spåret, pyss
                    

Kommentarer
Postat av: ellen

verkar som du haft ett fint år du :* gott nytt!

2010-01-02 @ 11:51:00
URL: http://boomboombang.blogg.se/
Postat av: adina

FINT :* puss på dig!

2010-01-02 @ 18:15:40
URL: http://tragique.blogg.se/
Postat av: alicia

jättefina bilder!!!

kram! :)

2010-01-06 @ 12:20:02
URL: http://juliaochalicia.blogg.se/
Postat av: Daisy

åååh, popaganda. Saknar det!

2010-03-07 @ 01:58:20
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0