With or without you





Hei. Inte fräschaste uppdateringen igår, igen. Men det får ni leva med, för mig går det alldeles utmärkt nämligen.

Igår gick jag på gymmet med syster yster, African powerdance-pass var det. Sjukt roligt, hähä. Kunde inte hålla mig för skratt de första minuterna men när man gick inför att skaka rumpan och allt det där så var det verkligen kul.
Och vilken träningsvärk sedan! Nu vet jag hur det är att vara pensionär, ungefär.

Vädret är ju strålande, och ikväll skall jag nog bevittna min egen Ronaldo (Carro såklart) spela match med Anna.
Bloggprenumera förresten här om ni vill! Då blir jag lite glader. Puss!
     

Kommentarer
Postat av: Dixi

vackra bilder ;*

2009-05-29 @ 19:25:52
URL: http://barbiedramaqueen.blogg.se/
Postat av: alicia

o, så fint!

hur har du gjort den sista bilden så gammeldags?

puss finaste!

2009-05-30 @ 11:05:42
URL: http://aliciapicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0