fridag



(blir verkligen sur på blogg.se när det bara går att ladda upp redan använda bilder)

Gårdagen var en mysig kväll med guitar hero, chips och dipp i mängder (det blev vår middag) och härliga människor. Helt underbart var det att se mayas uttryck när vi gått ner för trappan och en massa fina filurer hoppade fram bakom min vardagsrumsoffa.
I samma möbel slocknade sedan jag och agnes några timmar senare, sömn är helt klart underskattat.
Vi snoozade till tolv, åt frukost och nu ska jag inhandla julklappar med min vän lisa, har aldrig varit så sent ute med det förut. p u s s
                    

Kommentarer
Postat av: Maya =)

Åhh de va typ världens bästa surprice blev grymt glad !! <33 kunde inte önskat något bättre innan ja åkte =D <3

2009-12-19 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0