Hallå alla kompisar



Sjal från H&M divided, adidas hoodie second hand. Rödmålade naglar på det.

Muppics, jag vet. Men jag är så extremt lat just nu, orkar inte ta några vettiga bilder. Ni får ett smakprov på vad jag hade på mig idag i alla fall. Jag tycker om min nya tröja, grymt skön är den. Jag kommer nog att bosätta mig i den så smått.
Shoppade ytterligare idag faktiskt; Vit spetströja (den svarta varianten är lite uttjatad enligt mig), grå tischa och lacktights som jag letat så himla länge efter. Toppen! 

Gonatt Sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

för du andvänder ju "aldrig" andra uttjatade "trender"..

2008-11-28 @ 14:02:41
Postat av: Erika

Jag sätter på mig det jag gillar, punkt.

2008-11-28 @ 16:21:15
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0