Big Love


Tittatittatittatitta! Är dom inte alldeles, alldeles underbara? 399 svenska riksdaler på DinSko.
Fruktansvärt snygga och hiskeligt höga.


Hej på er kompisar!
Jag vill bara klargöra en sak angående komentarerna:
1. Visst, jag hindrar er inte att komentera anonymt men jag anser att det är rätt lågt att inte stå för sin åsikt. Säger mer om den personen än mig liksom. Men tro inte att jag har något emot konstruktiv kritik nu bara.
2. Snälla ni, gör inte reklam för er blogg bland mina komentarer, det är så tröttsamt. Skriv hellre något vettigt angående inlägget eller dylikt om ni vill fånga mitt intresse.
Sådana här komentarer tar jag dessvärre bara bort.
Det var nog allt. Annars ärre bara att komentera hej vilt, det är oftast kul att läsa hihi.

Måste plugga vidare nu... fysik och Erika går inte hand i hand tyvärr.
Ciao

Kommentarer
Postat av: love song

jag fattar inte vad du menar. har kollat dina kommentarer och hittar inga negaiva eller elak.

och att göra reklam för sin blogg är ju bara nåt posetivt tycker jag. det visar ju bara att man tycker att du har många läsare.

bara vad jag tycker.

ha en bra fortsatt kväll :)

2008-11-17 @ 20:08:54
Postat av: Erika, vem är du?

Kul med lite feedback!

Jag har raderat komentarer som varken tillför mig eller bloggen något vettigt, därav hittar du inga sådana här i bloggen.

Din andra synpunkt förstår jag inte riktigt men det jag menar är att det är tröttsamt när jag får komentarer som: "Hej, kolla in min blogg!" osv.

Mitt komentarsfält är ju ingen reklampelare om du förstår vad jag menar?

Tack och hej :)

2008-11-17 @ 20:59:27
URL: http://erikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår inte, du tror du är så annorlunda men jag har sett en tjej som du "härmar" och jag blev jätte besviken trodde verkligen du hade din egnen stil och jag gilla den men aa som sagt blev lite ledsen när jag såg det :/

2008-11-18 @ 09:38:24
URL: http://saraljunggren.blogg.se/
Postat av: Love song

jag tycker att du ska kunna ha kvar bilden. det bestämmer ju du. vi som kommenterar har ju bara en åsikt liksom. och att du tar bort vissa kommentarer är lite tråkigt tycker jag. vi vill både se bra och lite mer negativa åsikter. lite blandning liksom.

nåt att tänka på ialla fall.

ha det bra :)

2008-11-18 @ 17:03:43
Postat av: Erika

Hörru Love song, jättebra att du skriver vad du tycker men det skulle vara lättare att ta åt sig kritiken om man vet vem du är?

Anyway, jag tar bara bort de komentarer som inte tillför bloggen något vettigt, inget annat.

Dina komentarer är väl inte enbart positiva eller har jag fel? Men dom har en mening och därför behåller jag dom. Förstår du vart jag vill komma?

Hoppas det.

2008-11-18 @ 20:02:37
URL: http://erikki.blogg.se/
Postat av: Terese

vilka snygga skor!

2008-11-19 @ 21:33:47
URL: http://behindthescene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0