Viva La Vida



JAG OCH CARRO SKA SE COLDPLAY I GLOBEN DEN 18 SEPTEMBER, OCH JAG ÄR LYCKLIG.
Var liksom tvungen att få det ur mig. Biljetterna är bokade och allt, gissa om vi längtar.

Har en period där jag använder mig av stora bilder i bloggen, har ingen aning varför.
Dessa bilder föreställer i alla fall det jag hade på mig idag; Uppvikta Lee, de nya älsklingarna från Din sko, halsband från Vero Moda, linne från H&M, väska från Carro och egentillverkat armband.
Dagen har innehållit matematik, svenska, spanska, hemkunskap och mentorstid. På hemkunskapen gjorde jag pizza med Anna (Även kallad the Beaver höhö) i form av ett hjärta prydd med räkor, grön och röd paprika, tomatsås och en himla massa ost. Förövrigt kallar hon mig för Räka, så hon hävdade att jag var kannibal som åt mina kusiner vid namn som Ernst, Sophie och Långe John. You give med Beaver Anna ;)

Ledigt imorgon och då ska jag på Majas brors 18-års fest, blir nog en trevlig kväll. Sedan ska jag vara på musikalen.

Länge leve Svergie, du vet.

Kommentarer
Postat av: MANGO

åhå jag vill oxå se dem, men har typ förhinder.. dock ska min pojke o mina bästa vänner se dem oxå :( buububububu närå, kul för dig :)



pusshejoo

2008-06-09 @ 20:48:01
URL: http://Http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0