I don't want to be a soldier.



Man har ju sina perioder, därav alla dessa egocentriska bilder. Hehe.
Håller nu på att uppdatera musiken i iPoden. Takida, Coldplay, Amanda Jenssen och många andra band får gästa min iPod i sommar. Imorgon ska jag ta en tur till stan med mor och syster yster, hoppas på att hitta ett par ljusa jeansshorts men det verkar vara omöjligt för mina ben att anpassa sig till normalstora byxor, särskilt jeans. Är inte särskilt liten i övrigt men i jeans och dylikt måste jag alltid ha minimala storlekar.
Kappahls barnavdelning (med rosa strassfjärliar och tryck som "Cool Girl" på fickorna), here I come liksom. Wohoo.
Ni kanske anade en smula sarkasm i den sistnämda raden.

Nog om det, jag har inte gett upp min jeansjakt ännu.
Imorgon ska jag även hyra "Arn- Tempelriddaren", fast den hinner nog inte tittas på förrän övermorgon då jag inklusive familjen även ska äta middag hos våra grannar, ska i alla fall bli trevligt.

Nu ska jag smita ner till soffan och se DrPhil med mami.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Supermodell or What :O

you looke great ! ;D

2008-06-17 @ 22:28:37
URL: http://jippis.blogg.se/
Postat av: sofie

fin kjol :)

2008-06-17 @ 22:28:38
URL: http://sofieohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska också updatera ipoden, Takida ofc.

Jag har också jättesvårt med jeans, mest för att jag aldrig hittar tillräckligt smala eller stretch i de.

2008-06-17 @ 23:26:22
Postat av: Erika

Japp, mer Takida åt folket ;)

Okej, jag har samma problem med jeans faktiskt!

2008-06-18 @ 23:10:02
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0