Sommarledigt








Lite pics från skolavslutningen. Nu har jag lov. Konstig men bra känsla. Ska verkligen försöka njuta varje sekund, missbruka glass, bad och jordgubbar och träffa mina underbara vänner. Sedan är man ju inte alltid hemma samtidigt, men äsh, det löser sig ju. För min del blir det spanien i två veckor med familjen och syster ysters bästis, en vecka i mina farföräldrars sommarstuga tillsammans med Carro, och så lite till sommarstugebesök i augusti igen, denna gång med familjen. Vad ska ni göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: Ebba

Söta bilder :)

2008-06-13 @ 21:56:36
URL: http://ebbloggen.blogspot.com
Postat av: Tova

Daaaaaa jag är me :P

I sommar ska jag vara på Landet två gånger, en gång i midsommar och en gång en annan gång då jag ska rida där. Sedan ska jag till Danmark med ebba o Iza o sedan ska jag var med dig O alla andra <3-vänner ^^ hehe hare bra// Tovee

2008-06-14 @ 14:18:03
URL: http://toweez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0