99% av mina besökare är torrbolls-aktivister.



Skämt åsido, men att slänga in en komentar om sina åsikter har väl ingen dött av? ;)
Anyway;
Sitter här och lyssnar på en av coldplays nya, Lost. Underbara Chris Martins röst trollbinder mig totalt. Längtar så till konserten.
Packningen till spanienresan har hållt mig fullt sysselsatt under förmiddagen, har dock en liten paus just nu, sedan ska jag fortsätta. Ska som sagt vara borta i två veckor från och med måndag, så det är en hel del att ta med sig, särskilt då du just nu sitter och läser memoarer skrivna av packoptimisten herself. Hehe.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortisbild erika? nu har du fått min komentar

2008-06-28 @ 11:53:21
Postat av: Erika

Visst, om rött läppstift är det nya idominet så kanske du har en poäng.

2008-07-07 @ 18:02:34
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0