Pocahontas.









Halli Hallå.
Idag hade jag verkligen en härlig dag. Jag vaknade vid halv elva tiden och käkade some frulle. Sedan hjälpte jag pappa en stund med trädgården och åt lunch för att sedan cykla ner med Pau till centrum där vi köpte naturgodis, ballerinakex och tidning att bläddra i och, som ni ser på bilden, en fruktdryck av det förnäma Ica-släktet. Vi tog tåget till ett badberg där vi i 30-graders värme spenderade säkert nästan tre timmar, riktigt mys. Vi nördade oss, simmade, badade och snackade.
Sommarkänsla där alltså.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag vill ha naturgoodis igen! Jordgubbar täckta med vit choklad! MUUUUMS! Pusspuss

2008-07-28 @ 13:53:19
URL: http://pauliau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0