Rosor med dagg.



© by Erikki

Nu är jag tillbaka från Sova- sängvaruhuset. Det bidde en Hästens säng till ett mycket bra pris eftersom vi köpte ett demo-ex. Vi köpte även ett skrivbord och datorstol till syster yster och lite akvarium fiskar, plus fem stycken guldfiskar som jag har döpt till Sture, Alfons, Berit, Bart och Folke. Dessa ska vi snart släppa ut i dammen.
På H&M fyndade jag ett par fina chinosbyxor (Mycket tack vare Enmajas blogg) som jag har letat så länge efter och en jättefin, tunn sommarklänning i blåa toner, bilder kommer förmodligen senare. Men nu ska jag inte shoppa något på ett tag, eller försöka i alla fall. Höhö.

Nu ska jag snart ta cykeln till fina Carro och se hennes omgjorda rum, wiih!
Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0