Hemma från sandviken

Hemma från sandviken igen! Vi hade grymt kul jag och Carro. Vi umgick med min farmor och farfar, svullade glass, badade, lagade mat, strosade runt på stan, flummade, läste tidningar, fotograferade, solade, spanade på hunkar, lyssnade på musik.(utbudet var rätt så klent eftersom att vädret inte var det bästa, hehe), grillade marshmallows på stranden kvällstid vid solnedgång och en massa annat. Förövrigt råkade jag ta syster ysters ipod, vilket gjorde att jag saknade Veronica Maggio som jag för tillfället har snöat in på. Å så har jag köpt mig en rutig, mörblå skjorta på herrarnas Espirit, halva priset. Inte lite najs. Denna ser ni på en av bilderna här nedanför, inte helt vacker men det bjuder jag på. Kanske kommer det fler bilder från resan senare, men ni vet ju hur det blev med dom där spanienbilderna, höhö... Nu ska jag sova en skvätt och imorgon kväll bär det av till Agnes, ska bli trevligt.




















Bilder tagna av mig ©

Puss och gonatt på er.

Kommentarer
Postat av: Ap.

Åhh, vilka underbara, mysiga, härliga och fina bilder!

2008-07-25 @ 10:47:33
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: MANGO

fin fina bilder! älskar skjortan, helt i min smak!



sv: jag använder mig utav en nikon d40 som typ jättemånga har :) den kostade ungefär 3700 men plus massa andra saker som försäkring,minneskort,väska så blev det väl typ ~5000 hehe. :) hmm jag vet inte, eftersom många har en så känns det inget speciellt o skriva om den men kanske eftersom det är fler som har frågat :)



pusss o tack för din kommentar!!

2008-07-25 @ 11:53:26
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: MANGO

sv: hehe ja det är den billigaste som finns och den är väldit användarvänlig för nybörjare så :) jag tycker den är bra, man ser väl på mina bilder hehe.



puss

2008-07-25 @ 14:30:58
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fina bilder

2008-07-26 @ 01:28:24
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0