Back on track.


© Erikki

Puh. Hemma!
Spanien var ju inte dumt alltså. Inte dumt alls.
Bilder kommer senare, när de har tankats in till den svartsilvriga saken som jag kallar för dator. Sålänge får ni nöja er med arkivet. Lika grått som det var på flygplatsen tidigare idag.
Det har shoppats och badats en hel del, och så har jag förstås saknat min sötnötar till vänner och korvar till marsvin. Mycket. Väldigt mycket.
Ikväll ska jag duscha, imorgon finns inga planer mer än att springa bort all överflödig glass om vädret tillåter.
Tjohej gurkpastej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vilken var det? Jag är världens fegast(nästan) när det kommer till rutschkanor. Men AquaPolis var faktiskt sämre än väntat.

2008-07-07 @ 19:25:54
URL: http://larzzuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0