Balla brillor





Jag och mina tre vänner är smått desperata efter julkänslor, så gick vi runt i Gamla stan idag i hopp om att läget skulle ändras. Fast det hjälpte inte så mycket, så vi gick och checkade "Yes man" på salong Sergel istället. Lite småtöntig men hyfsat rolig emellanåt.
Sedan så hittade vi (läs: jag, hehe) en ruskigt ball butik i Gamla stan, med härlig retrokänsla och inbyggt café. Mys! Älskade glajjorna dom sålde, ååh kärlek till dom alltså! Annis Pannis köpte ett par gulingar, den sötungen!

Kommentarer
Postat av: cathrine

sånna där glasögon har jag lånat av max ^^ han köpte dem i usa, inte sett som i sverige. men coola är dem! :)

2008-12-23 @ 23:54:07
Postat av: Erika

Haha jupp riktigt coola :D

2008-12-24 @ 19:15:36
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0