Äppel päppel piron paron.



© by Erikki, pics från malmö.

Nattrapport!
Jag är sådär allmänt glad just nu. Jag är dessutom glad för att jag i skrivande stund sitter inbäddad i mitt fluffiga duntäcke, djupt nersjunken i min underbara säng. Är glad för att jag har hittat en vacker spetströja i svart i utklädningslådan under trappen. Dock är man helt slut efter en dags arbete, men på kvällen var det kinaresturangen med några vänner som gällde. Det var desto roligare!

Ledsen för dålig uppdatering, har bara varken haft tid eller ork de senaste dagarna. Tror jag håller på att bli sjuk.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vilka underbara bilder! Ser så härliga ut :)

2008-08-31 @ 12:05:41
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Jessica

JAg skulle också vilja hitta en svart spetströja :P

ursch då, drick massor av te det brukar hjälpa om man känner sig lite små sjuk ..

2008-08-31 @ 12:48:15
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0