Oki & Mokinoki i stora vida världen.





Jag hade en jättetrevlig dag i huvudstaden med Paulina (numera heter hon även Oki av en skum anledning hehe). Fyndade ett oversizat gråblått linne på Monki för halva priset, och ett grått andrahandsskärp för 15 kronor. Not bad, not bad. Vi var förövrigt otroligt fnittriga på tunnelbanan och tåget, vi har så låg humor så det är *wuh*, kanonkul, full fart liksom. Fem av fem toasters det.

Imorgon åker jag till sommarstugan igen, fast denna gång med familjen. Sedan bär det av till malmö och träffa bland annat min barndomsvän kan man väl kalla det, Elise. Vi har inte träffats på år och dar, känns det i alla fall som! Ska bli riktigt funni. Men såklart kommer jag sakna mina sötnosiga vänner. A lot.

Men ett o annat inlägg lär väl komma imorgon då jag måste ladda ner helt UNDERBARA, nyupptäckta låtar till ipoden. Älskar.
Bäst efter Coldplay, skulle jag till och med våga påstå. Smakprov kommer snart!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Paulina

5/5 toasters ofcourse!

Kommer sakna dej Erika. <33

2008-08-01 @ 22:01:07
URL: http://pauilau.blogg.se/
Postat av: sassy

Ja, det ska bli underbart med semester!



Fin kjol!

2008-08-02 @ 10:34:48
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0