800 grader, såpbubbler




(Nix, seriösare människor finns antagligen inte)

Behöver man ens nämna stekar-hysterin som för tillfället råder här i svealand? Tänkte väl det.
För min del började dagen tidigt med ett gym pass med syster. Jag antar att det var lite av en kompensation gentemot den enorma mängd glass jag senare skulle komma att stoppa i mig. Skyller på värmen.
Kvällen spenderades hos Paulina med nachos, B&J's och choklad. Plus en ukuele (till sommaren ska jag ha egen att klinka på) samt andra instrument. Vi spelade och sjöng en bra stund när vi hade checkat ett avsnitt av Sanningens ögonblick på webb tv. Å vad jag älskar göra-bort-sig-totalt program.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0