Lasse lindh borde vunnit melodifestivalen [hjärta]



©


Tack till er som har kommit med förslag angående min blogg! Om man sammanfattar det hela så vill ni ha tätare uppdateringar, mer personligt, mer bilder, mer klädbilder och mer text (poesi, noveller och om min vardag).
Har jag missat något?

Hur som haver, jag ska försöka bättra mig. Det förvånar mig att ni vill att jag ska skriva mer om vad jag gör under dagarna, då jag själv föredrar lite mer bildinriktade bloggar. Men jag ska försöka göra en balans så både ni och jag blir nöjda hehe.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: ellen

det blir nog bra!!

fin bild :D

2009-03-15 @ 09:08:47
URL: http://baraeellen.devote.se
Postat av: adina

jag håller med dig! jag tycker också hellre om mer bilder och så. men släng in lite text om dagarna på det så blir nog alla nöjda! puss

2009-03-15 @ 11:38:10
URL: http://desirable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0