Snyggve





Det har kommit ett par frågor om min kamera nu så jag tänkte svara på det här. Jag äger alltså en sådan där manick som ungefär halva sverige har, en NikonD60. Detta är en av mina käraste ägodelar och jag kallar den Nikodemus (hej geek).
En skitbra systemkamera att börja samt utvecklas med enligt mig.
Som tillbehör har jag ett sigma teleobjektiv 70-300 mm, stativ, kameraväska, kitobjektivet 18-55 mm, diverse minneskort plus putsduk samt min pappas gamla blixt. Ganska enkla grejer men det funkar för mig.
Så nu vet ni lite om min kamerautrustning, puss på er.
    


Kommentarer
Postat av: ellen

låter riktigt nice,snygga du!

2009-08-13 @ 23:23:05
URL: http://boomboombang.blogg.se/
Postat av: Anonym

var kommer din turkosa ring från+ pussar.

2009-08-16 @ 17:28:11
Postat av: ERIKKI

Svar: Den köpte jag i spanien förra året :)

2009-08-16 @ 20:08:35
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0