Hei.




Tog det regniga tillfället i akt att använda mammas gamla fulsnygga lågstövlar i knallgult idag. I like it.


Jag skyller på syrran angående den bristande bildkvalitén, heh.
Min dag i korthet;

- Sångiskolanmedendasttrepersonerochjagfickatadenljusastämman. Äuhm... Det var kul i allafall!
- En hel marabou chokladkaka gräddnougat försvann spårlöst ner i min mage på ett kick. Oops.
- Pianolektion, min första ever. Det var kul faktiskt.

- Fick ett sms av min danslärare som jag har på musikalen, hon hade fixat fribiljetter till oss till musikalen Footloose den 18:e! Yäy. Men vet ni vad. Då ska ju jag och Keso se underbara Coldplay i Globen. Blää för att det är samma datum alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0