Sagor för barn som är vuxna nu.



Var på loppmarknad idag med bästa Lisa. Jag fyndade en hel del; Två väskor för 15 respektive 20 pix, rosetten på bilden för en femma, brillsen gratis (som tyvärr är sönder men som jag ska göra mitt yttersta för att laga), ett flätat skärp för en tiokrona, ett par grå chinos för (hör och häpna) för fem svenska riksdaler. Galet najs. Och som om inte det vore nog fann jag även ett par underbara skoletter för tio kronor per fot.

Nu håller jag på att plugga, nästa stopp blir matte.
Som uppmuntran har man i alla fall banansorbet, alltid något. Hoppas er dag också vart kanonens.

Puss på nosen!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Åh ja det är jättemysigt!!

Tack sweetie. Det är inte så svårt faktiskt, låt håret vara utsläppt och lyft sedan överhåret på ena sidan (så att du får fram underhåret).

Ta underhåret och fläta och sedan drar du bara den över pannan och fäster på andra sidan med lite klämmor (bra att fästa flätan på båda sidorna så hålls den på plats) :)



Åh va härligt att fynda :D jättefina saker!! Älskar rosetter.

2008-09-07 @ 22:58:50
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Cool bild

2008-09-08 @ 14:34:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0