Tisdag i Täby






Dagen har i korthet sett ut såhär. Och vistelse i skolan med det absolut konstigaste prov jag gjort, men kanske det bästa också eftersom vår no-lärare gav oss gb-sandwich under tiden vi diskuterade frågorna i grupper, höhö.
Fick även veta mitt prov resultat i so, alla rätt blev det. Sedan åkte jag och Carro till täbban, jag köpte rea trosor från H&M, ett armband som Carro även köpte i guld och en eyeliner som jag klantigt nog (som jag upptäckte hemma) inte var i den nyans jag trodde det var. Fan också, typiskt mig. Nu sitter jag hemma och ska göra ciabatta bröd med skagenröra på till imorgon då vi ska göra olika utflykter i mentorsgrupperna.


*klick for it!*

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0