Täby shopping, del 2




Dagens shopping när jag var i Täby centrum med mami idag: En tee, solglasögon från Blammo, pyjamas, rea trosor plus en rea behå (som knappt syns på bilden). Sedan var expediten på Make Up Store så snäll och gjorde ett undantag så jag fick byta min kajal i fel färg (eftersom jag inte använt den), det bidde en svart och det är jag är glad för det, väldigt glad.

Förmiddagen innehöll en sådär lagom rolig utflykt med mentorsgruppen till Skavlöten. Men det kändes inte direkt så frestande så vi typ grillade och åkte hem. Eller förlåt, de andra grillade, jag och Carro satt på en filt och spelade fia med knuff på en miniatyrbräda, höhö.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helin

åhh ja har oxå en såndär hello kitty pyjamas :)

2008-06-12 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0