Nyfiken i en strut.


© by me, rosen fick jag förövrigt av min pappa strax efter skolavslutningen, som i sin tur är totalt upp över öronen förälskad i den senaste boxer reklamens bakgrundslåt. Pinsamt? Ja. Irriterande? Det med.

Varför läser ni min blogg?
Vad är bäst respektive sämst med min blogg?

Kan vara kul att veta, så var nu ingen torrbolls-aktivist utan släng in en komentar gällande dina åsikter om denna blogg :)
Det tar förmodligen inte längre tid än att säga sexlaxarienlaxask sisådär sex gånger, skulle jag tro.
Love and Happiness,
Erikki.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag läser din blogg för att du knäpper himla fina bilder, har väldigt fina kläder och för att jag är intresserad av vad som händer under dina dagar och vad du tycker.

Det bästa med din blogg är att den är välkomnande och du har himlans fin design och det sämsta, det var svårt, men det måste vara att jag vill läsa mer än vad du updaterar. Du updaterar väldigt ofta, men jag är som jag är och kollar in här stup i kvarten. =) Du kan få svara på samma frågor på min blogg. ;)

2008-06-19 @ 18:14:05
URL: http://larzzuw.blogg.se/
Postat av: Anna

Läser din blogg för att se vad du har för dig när jag inte är med.

Dig måste man ju ha kolll på^^

2008-06-22 @ 22:57:51
URL: http://ejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0