And I'm the luckiest girl.





Åååh! Som jag har längtat efter de perfekta remsandalerna. Och nu är de mina. Lycka.
De låg på köksbordet i sin vita kartong när jag kom hem. Thanks mum!
Är de inte underbara? Imorgon är det studentskiva som gäller, då åker dessa skönheter på, och på skolavslutningen tillsammans med finaste klänningen. Perfekt.


Dagen har innehållit bad med skolan på förmodligen Svealands sunkigaste utomhusbad, plugg och en cykeltur med Lisa och Frida på vägen hem från badet. Nu ska jag platta min lugg som får en egen vilja när jag badar.
Sedan bär det av till min granne och vän Cathrine och hennes familj för middag, ska bli trevligt.

Chao


Kommentarer
Postat av: Amanda

Din lyckost! testade de idag, men jag väntar tills jag åker till spanien. Haha, jag har inte gjort av med ett öre på typ 1,5 vecka. Det kallar jag duktigt. Var tillochmed i täby idag, men inte ett öre gjorde jag av med.



Jag kanske snor de där av dej.

2008-06-03 @ 21:45:10
URL: http://larzzuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0