Plåtning med Pau.


Fotograf: Paulina
Modell: Jag


Eller ja, hur man nu ska kalla det. Ordet plåtning känns väldigt profesionellt men jag tror ni förstår vad jag menar. Roligt var det i alla fall och fler bilder lär dyka upp här i bloggen framöver, även med en posande Paulina, hihi.
Dagen har alltså spenderats med en av mina bästaste vänner då vi har plåtat under förmiddagen och sedan tog vi tåget till en badplats med en påse torkade jordgubbar (mums!) för att sedan helt glömma bort tiden och missa tåget hem igen.
Imorgon blir det en händelserik dag vill jag lova. Mer om det imorgon.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Coonbear

gillar bilderna. skarpt.

2008-07-31 @ 00:18:07
URL: http://coonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0