I will try to fix you.



Detta ska bli en kjol, förhoppningsvis en fin sådan. Men nu är det såhär att jag inte är sådär jätteskicklig på just textiler och sömnad, så det här kommer nog att bli en intressant upplevelse, det må jag säga. Men kul ska det bli!
Jag föll pladask för tyget, det införskaffades idag. Indian möter romantiska rosor möter ryska baburskor (stavning tack), som i sin tur möter aladinn-tempel. Typ så. Intressant kombination, but I like it. A lot. Det blev alltså ingen cykeltur och Ben&Jerry's, utan textilshopping och övningskörning. Och sedan åt jag en god middag med modern, syster yster och min vän Cathrine (som förövrigt har världens coolaste hår, ni kanske får se en bild imorgon, who knows). Efter det blev det film, Narnia; Prins Caspian. Fast jag och Cathrine satt mest och garvade ihjäl oss. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Jag skrattade så jag grät!

Morgondagens planer blir en joggingtur med Cathrine, sedan en tur in till huvudstaden.
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0