Hej jag heter Erika och jag är muffoman.


Fotografen är Tove.

Angående rubriken så missbrukade jag spanska små ljusa muffins under semestern. 15 stycken under en dag blev det visst. Bara en tanke sådär.

Nu till min blygsamma dress för dagen; Rosa converse, den älskade lilla jeansjackan, färgglatt pärlhalsband; en gåva från syster yster på min 13-årsdagen år 2007, halsband med trähjärta från Vero Moda, silverring från Guldiga Fyndet, rosa pärlarmband från the mittle of nowhere skulle jag tro. Väskan är från H&M och legginsen härstammar från Gina T.
Tunikan kom i ett stort vitt kuvert via posten, en premiegåva från Veckorevyn, höhö.

Klicka --->

Kommentarer
Postat av: aviva

hm.. jag älskar stört söta smaker, så kakdegen är inte helt fel. Å cheescake, naamm! :)

2008-07-09 @ 10:36:49
URL: http://aviva.blogg.se/
Postat av: Hp

O, fint!

2008-07-09 @ 11:03:40
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0