En liten sammanfattning

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut? Blandade smågrejer ungefär.
Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009? Brukar inte avge några nyårslöften, men Pau och jag har nåt på g i år.. höhö
Fick någon i din närhet barn? Nien!
Dog någon i din närhet? Nee



Vilka länder besökte du? Spanien, kina (eller ja, det var i december 2007 men jag tycker det kan räknas hehe)
Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008? Mer tid åt vänner och sådana kreativa grejer som jag gillar
Vad var ditt största misslyckande? Tål att tänka på.
Vems beteende förtjänade att firas? Carros sköna kommentarer lyser upp dagen.



Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg? Finns några stycken där ute
Var tog det mesta av dina pengar vägen? Kläder och systemkameran skulle jag tro.
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008? Strawberry swing, coldplay ♥
Bästa filmer 2008? The notebook, PS. I love you, Låt den rätte komma in.
Vad önskar du att du hade gjort mer av? Tecknat
Vad önskar du att du hade gjort mindre av? Tänkt på skola och betyg
Favorit-TV-program? Desperate Housewifes, utan tvekan.
Vilken var den bästa boken du läste? Hann inte läsa så värst mycket tyvärr.
Vad gjorde du på din födelsedag? Strosade runt i stan med tre fina vänner och åt Ben & Jerry's så jag storknade!



Hur skulle du beskriva din stil 2008? Mer personligt under hösten.
Hur höll du dig ifrån att bli galen? Pratade med Carro i timtal!
Vem saknar du från 2008? Hela coldplay konserten hehe.
Vem var den bästa nya personen du träffade? Måste nog vara Amanda (som jag lärde känna lite bättre) och Hedvig
Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008.  Ta aldrig någon för givet
Lärde du dig något nytt under 2008? Det hoppas jag
Vad vill du lära dig under 2009? Bli bättre på att fotografera såklart, engelska och sånt kul.



Vill slutligen tacka alla er som gjort mitt år till ett riktigt, riktigt fint år!

Kommentarer
Postat av: alicia

o, du är sjukt vacker!

gott nytt år!

2008-12-31 @ 16:58:00
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi (a)

tack för att jag fått lära känna dig, du är så jävla grym.

Ha ett grymt bra resterande 2008 och så syns vi igen 2009. Pusspusspuss

2008-12-31 @ 17:14:21
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: J.

gott nytt år!:D

2009-01-01 @ 02:15:32
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Carro

ME Love U <3

2009-01-01 @ 14:22:20
URL: http://jippis.blogg.se/
Postat av: Hedvig

men söötis att jag fick vara med (A)

2009-01-04 @ 01:56:24
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0