Hmm.


Älskar denna bild, så sjukt fin. Till skillnad från vissa andra lägger jag inte ut pinsamma musikalbilder hehe. Tror denna tjej har tagit den, eller har jag fel?

Jag har en bra nyhet, och en dålig. Det som är bra är att jag lyckats övertala denna lilla filur att söka till Talang 09 (hon är så sjukt jäkla begåvad på att sjunga, har aldrig hört en så vacker och klar röst förut).
Den dåliga nyheten är att hon bara tänker söka om jag kontaktar en modellagentur. Hmpf. Garvar bara jag tänker på det haha. Varför går jag med på så dumma saker?
Well, det känns inte så bra.
Sen ska vi ju starta någon anti dricka-på-valborg-och-nyårs organisation och äta grädde. Nej just det. Det kan jag ju inte göra om jag ska gå till en agentur och bli synad uppifrån och ner.

To be continued.

Kommentarer
Postat av: jasmine

oj, vad jag ska skryta när hon vinner sen :D

2008-12-10 @ 17:51:10
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: jennifer

är inte det där Amanda? Kommer fan ihåg fotbollsskolan typ många sommras sen, hahaa

2008-12-12 @ 15:58:07
URL: http://jennq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0