Gud som haver barnen kär, se på mig så blek jag är.




Vart jag än i världen vänder, jag som en räka återvänder.
Brännan kommer, brännan går,
Endast fräknarna består.

En liten diktcover skriven av mig, haha. Jag kallas ju räkan av mina vänner. Så, nu är det upp till bevis gått folk, liknar jag en räka? Haha, jag tar det hela med en nypa salt. Och visst kan jag få färg på sommaren, men jag ser inte ut som någon Nhambi-invånare då direkt.
Prislapparna på skorna är kvar ser jag nu, och bilderna är tagna av kära Paulina. Såklart. Det har blivit lite av en tradition att vi går ut och plåtar. Me lajk.

Nu provar jag mammas gamla kläder från the 80's, asroligt är vad det är! Senare ska jag nog rota i utklädningslådan och se om jag kan finna nåt skojsigt där.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sassy

Haha, jag är nog ännu blekare, solen fäster inte på mig, bara fräknarna.



Fina bilder!

2008-08-18 @ 12:04:00
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Jessica

JA verkligen:D jag testade en ny smak i fredags och fick en ny favorit vanilla toffe :D

Va har du? då måste jag spana in jysk och duntoffel avdelningen ;)

2008-08-18 @ 12:15:17
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0