Just because I'm losing doesn't mean I'm lost.



Hatt, skor (nya) och väska (ny) från secondhand, sidenskapelse (ny) från allas vårat H&M, strumpisar från Kaxs och knallrosa nagellack från Depend. Och glöm inte den svarta tajta kjolen från Gina T.

Köpte mig senapsgula, marinblå och vita strumpbyxor idag. Och ett par svarta till dårå. Det behövs för en sådan som jag!
En stickad, vit halsduk fick också följa med hem. Kalas!
Sedan fyndade man ett klockur (fejk men ändå) för 17 kronor. Trevligt om du frågar mig.
En närmare titt på skorna och den underbara blusen får ni förmodligen senare, just as you know.
3 tior kostade för övrigt skorna, sådant gillas!
Nu ska jag snart krypa till korgs, hoppas er dag också varit härlig.
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0